Inden du sender din enhed til os, er det vigtigt at du gør følgende:
Du kan læse mere om, hvordan du sikrer dig, at din enhed ikke er låst, nederst på siden under “Apple iOS” og “Android”. Også selvom din enhed ikke længere kan tænde.
Apple iOS: Hvis du ejer en iPhone eller iPad, skal du først sikkerhedskopiere dine data til clouden. Derefter skal du gå til indstillingerne, trykke på “Nulstil” og derefter vælge “Slet alt indhold og alle indstillinger”. Efter at have indtastet din kode vil enheden automatisk slette alle data og starte på ny som om den var helt ny.
Android: Hvis du bruger en Android-enhed, skal du først sikkerhedskopiere dine data til clouden og sørge for, at dine data er krypterede. Dette kan gøres ved at gå ind i sikkerhedsmenuen og aktivere indstillingen “Beskyt krypterede data”. Derefter skal du vælge “Nulstil telefonen”, og enheden vil slette alt krypteret indhold og starte på ny som om den var ny.
Enheden er nu klar til at blive fremsendt.
Du er altid velkommen til at ringe, hvis du har spørgsmål om din skade.
Læs her under hvordan du fjerner de forskellige låse fra din enhed.
Tryk på linkene i teksten for at få flere detaljer.
Følg disse trin, inden du sender enheden til reparation eller udskiftning. Hvis enheden ikke tænder eller reagerer, skal du udføre så mange trin som muligt:
Samsung konto:
At fjerne sin Samsung konto er ikke det samme som at slette din konto. Du kan roligt fjerne din konto fra din enhed uden at miste din data. Se hvordan her: Fjern Samsung konto.
Google konto:
For at fjerne din Google konto fra enheden skal du følge denne guide: Fjern Google konto.
Android skærmlås:
Hvis du har en Android enhed skal du fjerne skærmlåsen. Du kan se hvordan ved at klikke her.